~ sadness & sorrow ~


bila keadaan saya seperti diatas dan dibawah,menampak kan diri ini memerlukan satu ruang yang tenang..tapi diri ini tidak tahu menzahirkan kemahuan seperti ini..arghh geram nye,isk isk oh Tuhan berikan kekuatan dan kesabaran mengahadapi org ini yg xbape nak paham bahasa..stress la klu hari2 camni..tolonglah fahami diri ini....saya tidak mintak apa2 lagi..tapi tolong lah jgn sentuh brg2 saya..ada sebab sy biarkan brg2 sy begitu..dan jgn ubah apa2 yg saya telah buat..maafkan saya jika saya terpaksa begini..sebab dah lama menahan..oh pleaseeee..hurm xtahu la beliau membaca nya atau tidak..tp tidak mengapa sebab telah ku luahan kan segalanya..
I WANT MY PRIVACY PLEASE
takkan la nk tggu saya menangis baru nak faham..isk..isk....
adakah kesabaran & ketabahan seperti ini salah satu latihan rohani???...

3 comments:



Zinnirah Al Jannah (".) said...

Oh, my dear friend. Be calm & cool ok~ :) Maybe your stuff is soo nice to be touched. Or maybe later, you can stick a note "Don't Touch!" sambil letak ikon menakutkan~ :D

p/s: Jangan tensi2 k. Pegi sejukkan diri dengan makan eskrem yg sedap tu~ :D

aRiEzEtIqAz said...

zinni did my curtain also nice ke klu rajin sgt nk tutup..aduishh ku perlukan udara..

Anonymous said...

minta maaf...
len kali dok buak laie doh!

p/s: ade ke? untuk apa2 je la~